O mnie

Moje zdjęcie

Stanisław JabłońskiModelarstwem bawię się już ponad 30 lat. Rozpoczynałem jak większość od samolotów w skali 1:100 ( w tym czasie były dostępne modele z byłego NRD i nieliczne wyroby krajowe w skali 1:72). W połowie 70tych lat w Polsce pojawiły się pierwsze modele z zachodu, od tego czasu dalej poświęcam wiele swojego czasu na zabawę z tym dziwnym hobby.W następnych latach zacząłem walczyć z modelami w skalach 1:48 i 1:32 jednak najbardziej przypadły mi pojazdy i figurki w skali 1:35 ( pewnie zostało mi to po odbytej służbie w armii) Obecnie prócz broni pancernej i figurek w skali 1:35, wykonuje także modele figurek ( 54mm 75mm 90mm i 120mm ). Od 2003r jeżdżę na konkursy i wystawy modelarskie. W tym czasie zdobyłem kilkadziesiąt pucharów ,kilkanaście statuetek, kilkaset medali i dyplomów . Moje modele można spotkać w różnych publikacjach krajowych i zagranicznych. Specjalizuję się w pojazdach z II Wojny Światowej, zwłaszcza niemieckich i rosyjskich. mój adres e-mailowy stanislawjablonski@op.pl

poniedziałek, 10 września 2012

Pz. Kpfw.II F 1:24 Tasca na podstawce


Model jest już na podstawce. Dołożyłem kilka drobnych detali, zapraszam do galerii.








6 komentarzy:

  1. Jest niezły, a czy można spodziewać się w najbliższej przyszłości broni pancernej z lat 1914-1918?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście preferuję lata 1939-45 ,ale mogę dostać zlecenie i wtedy zaprezentuję takie coś. Pozdrawiam S.J.

      Usuń
  2. This really enjoy this beautiful work

    OdpowiedzUsuń
  3. Espectacular realidad en miniatura. Enhorabuena.

    OdpowiedzUsuń
  4. Modele są piękne ,każdy detal jest jak prawdziwy , http://flymodeling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Myślę że następne modele też będą sie podobać. Zapraszam do dalszych odwiedzin mojego bloga. pozdrawiam S.J.

      Usuń