O mnie

Moje zdjęcie

Stanisław JabłońskiModelarstwem bawię się już ponad 30 lat. Rozpoczynałem jak większość od samolotów w skali 1:100 ( w tym czasie były dostępne modele z byłego NRD i nieliczne wyroby krajowe w skali 1:72). W połowie 70tych lat w Polsce pojawiły się pierwsze modele z zachodu, od tego czasu dalej poświęcam wiele swojego czasu na zabawę z tym dziwnym hobby.W następnych latach zacząłem walczyć z modelami w skalach 1:48 i 1:32 jednak najbardziej przypadły mi pojazdy i figurki w skali 1:35 ( pewnie zostało mi to po odbytej służbie w armii) Obecnie prócz broni pancernej i figurek w skali 1:35, wykonuje także modele figurek ( 54mm 75mm 90mm i 120mm ). Od 2003r jeżdżę na konkursy i wystawy modelarskie. W tym czasie zdobyłem kilkadziesiąt pucharów ,kilkanaście statuetek, kilkaset medali i dyplomów . Moje modele można spotkać w różnych publikacjach krajowych i zagranicznych. Specjalizuję się w pojazdach z II Wojny Światowej, zwłaszcza niemieckich i rosyjskich. mój adres e-mailowy stanislawjablonski@op.pl

środa, 1 października 2014

German 6th Army Stalingrad 1942 . Popiersie 1 :10 Life Miniatures








2 komentarze:

  1. Śliczne malowanie, szczególnie zmiana cieniowania przy krótszym zaroście na szyi, urzekające są ładownice i świetne malowanie hełmu (jakoś strasznie realistycznie, szczególnie ten mat nadający metaliczność barwie - nawet nie wiem co jest skutkiem doświetlenia przy robieniu zdjęć ale fajnie wyszło).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz. Co do zdjęć ,to nie są najlepszej jakości, przede wszystkim
    nie przekazują wszystkich odcieni i drobnych detali. W realu są znacznie lepsze , Mój kolega Andrzej ( dla niego wykonałem te 4 popiersia ww II ) jest też bardzo zadowolony.
    Pozdrawiam S.J.

    OdpowiedzUsuń