O mnie

Moje zdjęcie

Stanisław JabłońskiModelarstwem bawię się już ponad 30 lat. Rozpoczynałem jak większość od samolotów w skali 1:100 ( w tym czasie były dostępne modele z byłego NRD i nieliczne wyroby krajowe w skali 1:72). W połowie 70tych lat w Polsce pojawiły się pierwsze modele z zachodu, od tego czasu dalej poświęcam wiele swojego czasu na zabawę z tym dziwnym hobby.W następnych latach zacząłem walczyć z modelami w skalach 1:48 i 1:32 jednak najbardziej przypadły mi pojazdy i figurki w skali 1:35 ( pewnie zostało mi to po odbytej służbie w armii) Obecnie prócz broni pancernej i figurek w skali 1:35, wykonuje także modele figurek ( 54mm 75mm 90mm i 120mm ). Od 2003r jeżdżę na konkursy i wystawy modelarskie. W tym czasie zdobyłem kilkadziesiąt pucharów ,kilkanaście statuetek, kilkaset medali i dyplomów . Moje modele można spotkać w różnych publikacjach krajowych i zagranicznych. Specjalizuję się w pojazdach z II Wojny Światowej, zwłaszcza niemieckich i rosyjskich. mój adres e-mailowy stanislawjablonski@op.pl

piątek, 28 czerwca 2013

StuG III G, 904 Sturmgeschutz Brigade, East Prussia 1945.1:35 Dragon











  Model po drobnych poprawkach
  Model po drobnych poprawkach
  Model po drobnych poprawkach
  Model po drobnych poprawkach
  Model po drobnych poprawkach
  Model po drobnych poprawkach
  Model po drobnych poprawkach
  Model po drobnych poprawkach
  Model po drobnych poprawkach
 Model po drobnych poprawkach

2 komentarze:

  1. Jak zwykle bardzo wysoki poziom. Zastanawiam się czy mógłbym się do czegoś przyczepić. Ale nie mogę nic znaleźć. Zapraszam na bloga, może znajdziesz inspirację ;) http://modelstory.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolega dla którego go zrobiłem już się cieszy choć go jeszcze nie widział w realu. Osobiście nie lubię zabawy ze śniegiem. pozdrawiam.S.J.

      Usuń